Mio Cyclo

De meeste klanten vinden antwoorden op hun vragen door HIER onze Veel Gestelde Vragen (FAQ’s) te raadplegen, of HIER onze gebruikershandleidingen, zonder MIO te hoeven contacteren en te wachten op een antwoord.

Mocht uw vraag hier niet bij staan, dan kunt u uiteraard altijd contact opnemen met MIO:

Vanuit Belgie: +32 (0) 787 99 588

Maandag~Donderdag
9:00~13:00 14:00~17.00

Vrijdag 9:00~13:00



Vanuit Nederland: +31 (0) 20 794 6978
Maandag~Vrijdag
9:00~13:00
14:00~17.00

Van toepassing in Frankrijk: +33 (0) 1 70 99 31 89
Maandag~Vrijdag
9:00~13:00
14:00~17.00

Om zo snel en goed mogelijk te worden geholpen vraag MIO u om alle gegevens gereed te houden, welk serienummer en typenummer uw MIO heeft en wanneer u het toestel heeft aangeschaft.

De MIO garantieperiode is 2 jaar. Binnen deze termijn wordt uw MIO product kosteloos bij u (of eventueel werkadres) opgehaald en na reparatie weer teruggestuurd. Over het algemeen is dit binnen 10 werkdagen.