SAV Garmin België

Herstellingen / Waarborgen

Wat te doen als mijn Garmin toestel een defect vertoont?

In geval u een defect vaststelt aan uw Garmin GPS toestel, kan dit terug naar Garmin via een KIALA verdeelpunt.

  • U vult dit webformulier in met de nodige gegevens (uw adres, de panne, serienummer van de GPS, ...)
  • Indien mogelijk stelt de Garmin Helpdesk u een oplossing voor vanop afstand. Zoniet ontvangt u via e-mail een etiket waarmee u zich kan aanmelden bij een van de Kiala afhaalpunten.
  • OPGELET! Indien u niet in het bezit van dit specifieke etiket bent zal Kiala uw GPS niet aanvaarden!
  • Kiala bekommert zich over uw GPS-toestel en stuurt het terug naar de Garmin Hersteldienst.
  • In geval er kosten zijn verbonden aan de herstelling, stuurt Garmin u een mailtje dat u kan bevestigen of weigeren. In geval van weigering krijgt u het toestel onhersteld terug.
  • Vervolgens verwittigt Kiala u als de herstelling afgerond is; u haalt de herstelde GPS bij het afhaalpunt op en betaalt de eventuele kosten.

Deze procedure is enkel en alleen toepasbaar in voor klanten in België en het Groot-Hertogdom Luxemburg.

Naar het RMA formulier http://www.garmin.be/support/rma/formNL.php